შედეგების
მისაღწევად განხორციელებული აქტივობები
|
საქმიანობის
გაწერა დროში
|
საქმიანობის
განმახორციელებელი მოსწავლეები
|
საქმიანობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი მოსწავლეები
|
საქმიანობის
შესაბამისი რესურსები
|
მოსწავლეების
დაყოფა ჯგუფებად და დავალებების განაწილება
|
1-დღე
|
|
|
ქაღალდი.
კალამი
|
ინფორმაციის
მოძიება
|
12
დღე
|
|
|
ინტერნეტი
|
კითხვარების
მომზადება
|
2
დღე
|
|
|
ქაღალდი,
კალამი
|
გამოკითხვა
კითხვარის საშუალებით
|
6
დღე
|
|
|
ქაღალდი,
კალამი
|
ინფორმაციების
და კითხვარის სტატისტიკური მონაცემების წარმოდგენა
|
1
დღე
|
|
|
ქაღალდი,
კალამი
|
პრეზენტაციის
წარმოდგენა
|
1
დღე
|
|
|
ფორმატის
ფურცელი
|
კედლის
გაზეთის გამოშვება
|
1
კვირა
|
|
|
ფორმატის
ფურცელი, ფლომასტერები, მარკერები, კალამი.
|
პროექტის სახელწოდება
|
,,მუზეუმი-ცოდნის ტაძარი“
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მუზეუმის საგანმანათლებლო შესაძლებლობების
დასაბუთება და ხელოვნების პოპულარიზაცია ახალგაზრდობაში
|
პროექტის აქტუალობა
|
გამოუმუშავდებათ თანამშრომლობითი და სოციალური
უნარ-ჩვევები, მიეჩვევიან განსხვავებული აზრის მოსმენას და არგუმენტირებულ მსჯელობას.
|
პროექტის მიზნები
|
შეძლონ მსჯელობა საზოგადოებისათვის მუზეუმებისა და გალერეების
დანიშნულებაზე
|
მონაწილეთა ასაკი
|
13 წ.
|
ვადები
|
1 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
მოსწავლეებს შეუძლიათ მათთვის აქამდე უცნობი
ინფორმაციების მოძიება, თანაკლასელთა სასწავლო
პროექტის გაანალიზება, კედლის გაზეთის გამოშვება.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსი
|
ინტერნეტი, სახელმძღვანელო, ფორმატი, მარკერები,
სხვადასხვა მასალა პრაქტიკული საქმიანობისათვის
|
პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა 1. მოსწავლეების ჯგუფებად დაყოფა. მოსწავლეები იყოფიან 3 ჯგუფად. თითოეულ ჯგუფს
ეძლევა დავალება მოიძიონ ინფორმაცია ლუვრი (პარიზი, საფრანგეთი),დრეზდენის ეროვნული გალერეა (გერმანია),
პრადოს მუზეუმი(ესპანეთი)
აქტივობა 2. მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება
და წარმოდგენა.
აქტივობა 3. კითხვების მომზადება ინტერვიუსათვის კითხვარი-მუზეუმის საგანმანათლებლო დანიშნულების შესახებ:
აქტივობა 4. გამოკითხვა კითხვარის საშუალებით.
აქტივობა 5. კითხვარის მიხედვით სტატისტიკური
მონაცემების წარმოდგენა
აქტივობა 6. პრეზენტაციის წარდგენა თითოეული
ჯგუფის მიერ;
აქტივობა 7. წარმოდგენილი მონაცემების,
პრეზენტაციების შეჯერება, ანალიზი და ერთი პრეზენტაციის მომზადება
აქტივობა 8. მოსწავლის მიერ პრეზენტაციის
წარდგენა
აქტივობა 9. კედლის გაზეთის გამოშვება
აქტივობა 10. საბოლოო დასკვნის განთავსება
ბლოგზე
|
ხელოვნება, ისტ., ისტორია.
|
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
თამარ ბერულავა
|
ხელმძღვანელის ელფოსტა
|
tamarberulava1958@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი (ბლოგი)
|
http/tamarberulavablogspot.com/
|
No comments:
Post a Comment