კრიტერიუმები
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლე პოულობს
განსხვავებას პროტორენესანსის ეპოქასა და სხვა ეპოქებს შორის.
|
ნაწილობრივ პოულობს
მსგავსება-განსხვავებას სხვადასხვა ეპოქის ნამუშევრებს შორის
|
კარგად შეუძლია
მსგავსება-განსხვავების პოვნა სხვადასხვა
ეპოქის ნამუშევრებში.
|
ძალიან კარგად
შეუძლია იპოვოს მსგავსება-განსხვავება სხვადასხვა ეპოქის ნამუშევრებში.
|
მსჯელობს სხვადასხვა
პერიოდის ხელოვნებაში არსებულ მსგავსება-განსხვავებაზე.
|
ნაწილობრივ შეუძლია
იმსჯელოს სხვადასხვა პერიოდის ხელოვნებაში არსებულ მსგავსება-განსხვავებაზე
|
მსჯელობს სხვადასხვა
პერიოდის ხელოვნებაში არსებულ მსგავსება-განსხვავებაზე
|
კარგად მსჯელობს
სხვადასხვა პერიოდის ხელოვნებაში არსებულ მსგავსება-განსხვავებაზე
|
საუბრობს პროტორენესანსის
ხელოვნების ნიმუშების მხატვრულ ღირებულებაზე.
|
შეუძლია ნაწილობრივ
ისაუბროს პროტორენესანსის ხელოვნების ნიმუშების მხატვრულ ღირებულებაზე
|
კარგად საუბრობს
პროტორენესანსის ხელოვნების ნიმუშების მხატვრულ ღირებულებაზე
|
ძალიან კარგად
საუბრობს პროტორენესანსის ხელოვნების ნიმუშების მხატვრულ ღირებულებაზე
|
შეფასება
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment